Kim jesteśmy
EcoProperty sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-741), przy ul. Głogowskiej 82D, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000894584 NIP 7831835337, REGON 388672606, REGON: 388672606, tel. 535 245 000.
Adres naszej strony internetowej to: www.ecoproperty.pl
Korzystanie z naszej strony internetowej nie wiąże się z pozyskiwaniem przez nas żadnych danych użytkowników pozwalających bezpośrednio na ustalenie ich tożsamości. Nie podejmujemy też żadnych dodatkowych działań zmierzających do ustalenia tej tożsamości.
Polityka Ciasteczek (Cookies)
Przez używanie naszej strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z niniejszą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z korzystania z naszej strony.
§ 1 Definicje
- Serwis – serwis internetowy działający pod adresem www.ecoproperty.pl
- Serwis zewnętrzny – serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora.
- Administrator – firma „ EcoProperty sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-733), przy ul. Głogowskiej 82D, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000894584 NIP 7831835337, REGON 388672606, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
- Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
- Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
- Cookies (ciasteczka) – pliki alfanumeryczne (tekstowe), wysyłane przez serwer WWW
i zapisywane na komputerze Użytkownika podczas odwiedzin naszej witryny (lub aktualizowany – w przypadku odwiedzin ponownych/kolejnych).
§ 2 Rodzaje Cookies
- Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu;
- Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych;
- Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
- Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia, chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
§ 3 Bezpieczeństwo
- Mechanizmy składowania i odczytu – Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktycznie niemożliwe.
- Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora Cookies wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników.
- Cookie zewnętrzne – za bezpieczeństwo plików Cookies pochodzących od partnerów Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Cookies.
§ 4 Cele, do których wykorzystywane są pliki Cookies
- Dane statystyczne – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań Użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
- Serwowanie usług multimedialnych – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do serwowania Użytkownikom usług multimedialnych.
- Usługi społecznościowe – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do wsparcia usług społecznościowych.
§ 5 Serwisy zewnętrzne
Administrator współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika:
- Google Analytics
- Google+
- Youtube
§ 6 Możliwości określania warunków przechowywania i uzyskiwania
dostępu na Urządzeniach Użytkownika przez Serwis i Serwisy zewnętrzne
- Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies.
- Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookies w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i urządzeniach mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookie.
- Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookies, korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta
z usług Serwisu.
§ 7 Wymagania Serwisu
- Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookies na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookies.
§ 8 Zmiany w Polityce Cookies
- Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookies bez konieczności informowania o tym użytkowników.
- Wprowadzone zmiany w Polityce Cookie zawsze będą publikowane na tej stronie.
- Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookie.
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) . (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (dalej „RODO”) informujemy:
Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EcoProperty sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-741), przy ul. Głogowskiej 82D, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000894584 NIP 7831835337, REGON 388672606,
Cel przetwarzania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane wyłącznie w celu realizacji umowy – na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy:
– wykonywanie przez Administratora działalności gospodarczej, realizacja przedmiotu umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; w szczególności pośrednictwa sprzedaży, kupna, najmu, wynajmu, zamiany nieruchomości na rynku wtórnym lub pierwotnym, regulacji stanu prawnego nieruchomości, współpracy w zakresie realizacji umowy z pośrednikami w obrocie nieruchomościami, pośrednikami finansowymi, kancelariami notarialnymi, rzeczoznawcami, prawnikami, geodetami, organami administracji;
– realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (usługi Newslettera).
- art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
– przekazywanie przez Administratora treści marketingowych z wykorzystaniem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tzn. przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora:
– dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Przetwarzanie danych
o naszych Klientach, po ustaniu stosunku umownego, służy również innym celom związanym
z wykonywaną działalnością gospodarczą takim jak cele marketingowe, analityczne i statystyczne. Pani / Pana dane będą przetwarzane także w celu przeprowadzenia weryfikacji satysfakcji klienta.
2.
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania norm ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Odbiorcy
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji umowy.
Profilowanie
Informujemy, że Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.
Okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać dane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy
(nie dłużej jednak niż do przedawnienia dochodzenia roszczenia lub zatarcia skazania) lub przez okres wynikający z przepisów prawa.
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas określony normami ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W chwili udzielenia niniejszej informacji wynosi on 5 lat licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończone zostaną stosunku gospodarcze między pośrednikiem, a Klientem.
Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych powyżej.
Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 17 i 18 RODO),
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 21 RODO),
- przenoszenia danych osobowych (zgodnie z art. 20 RODO),
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator oświadcza i zapewnia, że stosowane przez niego środki organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa procesom przetwarzania danych osobowych odpowiadają wymaganiom określonym w RODO, w szczególności postanowieniom art. 32 RODO.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do odbiorców poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EcoProperty sp. z o.o. 60-741 Poznań , ul. Głogowska 82D, tel. 533 621 000, KRS 0000894584, NIP 7831835337, REGON 388672606;
- Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu i na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu:
– wykonywania przez Administratora działalności gospodarczej, realizacji przedmiotu umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; w szczególności pośrednictwa sprzedaży, kupna, najmu, wynajmu, zamiany nieruchomości na rynku wtórnym lub pierwotnym, regulacji stanu prawnego nieruchomości, współpracy w zakresie realizacji umowy z pośrednikami w obrocie nieruchomościami, pośrednikami finansowymi, kancelariami notarialnymi, rzeczoznawcami, prawnikami, geodetami, organami administracji;
– realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (usługi Newslettera).
- art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu:
– przekazywanie przez Administratora treści marketingowych z wykorzystaniem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu:
– dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Przetwarzanie danych o naszych Klientach, po ustaniu stosunku umownego, służy również innym celom związanym z wykonywaną działalnością gospodarczą takim jak cele marketingowe, analityczne i statystyczne. Pani / Pana dane będą przetwarzane także w celu przeprowadzenia weryfikacji satysfakcji klienta.
- Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania norm ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji umowy, w tym biuro rachunkowe.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat (art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej) – prawny obowiązek administratora, Art.6, ust 1, lit. c (RODO) oraz przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń i czynów karalnych na podstawie Art.6, ust 1, lit. f (RODO) – prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora.
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas określony normami ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W chwili udzielenia niniejszej informacji wynosi on 5 lat licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku w którym zakończone zostaną stosunku gospodarcze między pośrednikiem, a Klientem.
- Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie są profilowane.
- Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 17 i 18 RODO),
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 21 RODO),
- przenoszenia danych osobowych (zgodnie z art. 20 RODO),
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do odbiorców poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych.
9) Podanie danych jest dobrowolne z tym, że odmowa ich podania może utrudnić albo uniemożliwić zawarcie umowy.